Hulp nodig bij het invullen van jouw belastingaangifte? Maak een afspraak voor de zitdag op 14 juni

Gepubliceerd op donderdag 2 mei 2024
Wie hulp nodig heeft bij het invullen van zijn/haar belastingaangifte kan op vrijdag 14 juni 2024 terecht in het gemeentehuis. Dit kan enkel op afspraak.

Medewerkers van de Federale Overheidsdienst Financiën helpen u van 9.00 u tot 12.00 u en van 13.00 u tot 15.00 u met jouw aangifte.

Maak een afspraak

Je dient per aangifte een afspraak te maken. Dus als je drie aangiftes wil laten invullen, moet je hiervoor drie afspraken maken. Een afspraak maken kan via tel. 09 325 22 00 (tijdens de openingsuren van de gemeentelijke diensten) of aan de balies van het gemeentehuis Aalter-centrum en het contactpunt Knesselare. Bij het maken van een afspraak wordt jouw naam, rijksregisternummer en telefoonnummer gevraagd.

Meebrengen

Breng tijdens de zitdag zeker jouw identiteitskaart mee. Kom je met de aangifte van iemand anders? Breng dan ook een kopie van zijn of haar identiteitskaart mee en een volmacht. De volmacht vind je op www.aalter.be/belastingaangifte.