Naar inhoud

De cel Eerste lijn is het eerste aanspreekpunt wanneer u het gemeentehuis binnenkomt en is de schakel tussen alle cellen en de klant.

De medewerkers van deze cel helpen de burger-klant onmiddellijk en op een snelle en adequate manier. Ze behandelen de meest uiteenlopende vragen en de cel is een centraal knooppunt voor allerlei aanvragen.

Op deze manier biedt deze cel ondersteuning aan alle andere cellen, maar momenteel in hoofdzaak aan de cel Burgerzaken, de cel Buitenschoolse Kinderopvang, de cel Cultuur en toerisme, de cel Welzijn, de cel Ruimtelijke organisatie en leefomgeving, de cel Wegen en domeinen, de cel Evenementen, de cel Gebouwen, de cel Budget, de cel Risicobeheersing.

De cel Eerste lijn heeft steeds aandacht voor wat er leeft bij de klanten en zorgt ervoor dat deze informatie wordt gebruikt met het oog op een continue verbetering van de gemeentelijke dienstverlening.

 

Waarvoor kan je hier terecht?

Praktisch

Eerste lijn

Europalaan 22
9880 Aalter

tel. 09 325 22 00
fax 09 325 22 40
e-mail

Nieuwsberichten

  • Maak online een afspraak met het gemeentebestuur

    Wil je jouw adres laten wijzigen, een nieuwe elektronische identiteitskaart (eID) aanvragen of stedenbouwkundig advies inwinnen? Maak dan een afspraak via www.aalter.be > Maak een afspraak. Vermijd zo de eventuele wachtrijen!
  • Aalterbon op kruissnelheid

    De Aalterbon genoot in 2017 van een recordjaar. De verkoop groeide met 15% tegenover 2016 en zelfs met 20% tegenover 2015. Er werden maar liefst 1.848 bonnen van 10 euro en 976 bonnen van 25 euro verkocht, goed voor 42.880 euro.
Nieuwsoverzicht