Vacature administratief medewerker personeel (C1-C3, voltijds, bepaalde duur)

Gepubliceerd op vrijdag 17 mei 2019
Als administratief medewerker bied je ondersteuning voor een correcte en efficiënte personeelsadministratie ten dienste van de personeelsleden. Je bent een administratieve duizendpoot en weet prioriteiten te stellen. Je staat in voor het klassement en de archivering van de dossiers.

Profiel

  • goede kennis Office (Word, Excel,…)
  • nauwkeurig
  • zelfstandig
  • discreet
  • leergierig
  • communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling

Voorwaarden

  • je bezit een diploma secundair onderwijs
  • je bezit een rijbewijs B

Ons aanbod

Het gemeentebestuur biedt een contractuele voltijdse job van bepaalde duur aan in een stabiele werkomgeving met een:

  • voltijds contract van bepaalde duur voor drie maanden met reële kans op verlenging;
  • vergoeding: min. 1.927,37 euro bruto per maand voor een voltijdse betrekking;
  • maaltijdcheques van 7 euro per gewerkte dag;
  • fietsvergoeding aan 0,20 euro per kilometer;
  • terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer;
  • diverse voordelen via PlusPas bij verschillende winkelketens;
  • flexibele verlofregeling.

De selectieprocedure

Na een eerste selectie op basis van motivatiebrief en cv, word je uitgenodigd voor het mondeling gedeelte dat plaatsvindt op donderdagnamiddag 6 juni 2019. Gelieve deze datum alvast vrij te houden.

Interesse

Bezorg dan je kandidatuur (motivatiebrief, cv, kopie diploma/getuigschrift en uittreksel uit het strafregister) ten laatste op zondag 2 juni 2019 aan het gemeentebestuur Aalter, t.a.v. de cel Personeel, Europalaan 22, 9880 Aalter of stuur deze gegevens naar personeel@aalter.be.

Informatie over de functie, de arbeidsvoorwaarden en de selectieprocedure kun je verkrijgen bij de cel Personeel op het nummer 09 374 99 07.